martedì 28 settembre 2010

Donna...


Woman
Download:
FLVMP43GP


John Lennon

Woman I can hardly express
My mixed emotions at my thoughtlessness
After all I'm forever in your debt
And woman I will try to express
My inner feelings and thankfulness
For showing me the meaning of success

Ooh, well, well
Doo, doo, doo, doo, doo
Ooh, well, well
Doo, doo, doo, doo, doo



Woman I know you understand
The little child inside of the man
Please remember my life is in your hands
And woman hold me close to your heart
However distant don't keep us apart
After all it is written in the stars

Woman please let me explain
I never meant to cause you sorrow or pain
So let me tell you again and again and again

I love you, yeah, yeah
Now and forever
I love you, yeah, yeah
Now and forever
I love you, yeah, yeah
Now and forever

Donna

Donna faccio fatica ad esprimere
le mie diverse emozioni nella mia sconsideratezza
dopo tutto ti sarò sempre debitore
donna voglio provare ad esprimere
i miei sentimenti interiori e la mia riconoscenza
per avermi mostrato il significato del successo
oooh bene, bene
oooh bene, bene



Donna so che capisci
il piccolo bambino dentro all'uomo
ti prego ricorda la mia vita é nelle tue mani
Donna tienimi stretto nel tuo cuore
in qualche modo, la distanza non ci terrà lontani
dopo tutto é scritto nelle stelle
ooh bene, bene
ooh bene, bene



Donna ti prego lasciami spiegare
non ho mai voluto farti del male o farti soffrire
lascia che ti dica ancora e ancora
ti amo (yeah, yeah) ora e per sempre
ti amo (yeah, yeah) ora e per sempre
ti amo (yeah, yeah) ora e per sempre
Ti amo (yeah, yeah)

Nessun commento:

Posta un commento